Известие

Collapse
No announcement yet.

P0235 - Graph /Графика/ - турбо дупка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    За тотално блокирала геометрия може би,но в случая не е така,защото ако е така,не са такива симптомите !!!!!!!! Запичаща на места геометрия,няма как да я хванеш така,особено ако не го прави всеки път,това са прецизни неща а не завиване и отвиване на винтчета !!!!!!!! Колегата го е страх да се завърти с отвертката покрай турбината,тъй че най добре е да отиде в сервиз.
    Няма по-добро нещо от това да разполагаш с точния инструмент/апаратура и специалисти, когато ти потрябват.
    Лошото е че съгласно "законите на Мърфи" обикновено не разполагаш с това, когато най-много ти трябва.

    Тогава викаш неволята и действаш с отвертката и клещите.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Няма по-добро нещо от това да разполагаш с точния инструмент/апаратура и специалисти, когато ти потрябват.
      Лошото е че съгласно "законите на Мърфи" обикновено не разполагаш с това, когато най-много ти трябва.

      Тогава викаш неволята и действаш с отвертката и клещите.
      Ето тук дойде отговора на въпроса за точната диагноза,демек ако не можеш да се справиш с нещо или не знаеш как,потърси помощ,но не във форумите-примера с отвертката.Нали знаеш,че подходящите инструменти винаги ги нямаш.
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Ето тук дойде отговора на въпроса за точната диагноза,демек ако не можеш да се справиш с нещо или не знаеш как,потърси помощ,но не във форумите-примера с отвертката.Нали знаеш,че подходящите инструменти винаги ги нямаш.
        Напротив!

        Обикновено хората, които не знаят от коя страна се държи отвертка или не обичат да се цапат, разчитат на сервизите за подръжката на колите си.

        А тези, които търсят информация от форумите обикновено са в състояние (или поне имат желанието) да си вършат работа сами...........заради една или друга причина.

        Поради това наред с това кое и как е редно да се прави (както го пише по дебелите книги), тук се обменят и полезни съвети от личен опит, които могат да те извадят от неприятни ситуации.

        Малко встрани от темата...........ще дам един пример от личната си практика:

        Бях за риба на едно затънтено място и спуснах колата на една малка полянка до водата.
        След няколко часа, когато рекох да си ходя се оказа, че акумулаторът се е предал тотално.
        Няма място да буташ, нагоре стръмно и до шосето 4 - 5 километра. Нямаше и мобилни телефони...........накратко красива ситуация.

        Тогава си спомних за това, което бях чувал и не ми оставаше друго освен да го пробвам......

        Вдигнах предно ляво на крик, намотах въжето за теглене около гумата, включих 3 - та, дадох контакт и с все сила издърпах въжето.......

        И колата взе, че запали!

        Това пише ли го някъде по дебелите книги? Какво трябваше да направя в таз ситуация?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Напротив!

          Обикновено хората, които не знаят от коя страна се държи отвертка или не обичат да се цапат, разчитат на сервизите за подръжката на колите си.

          А тези, които търсят информация от форумите обикновено са в състояние (или поне имат желанието) да си вършат работа сами...........заради една или друга причина.

          Поради това наред с това кое и как е редно да се прави (както го пише по дебелите книги), тук се обменят и полезни съвети от личен опит, които могат да те извадят от неприятни ситуации.

          Малко встрани от темата...........ще дам един пример от личната си практика:

          Бях за риба на едно затънтено място и спуснах колата на една малка полянка до водата.
          След няколко часа, когато рекох да си ходя се оказа, че акумулаторът се е предал тотално.
          Няма място да буташ, нагоре стръмно и до шосето 4 - 5 километра. Нямаше и мобилни телефони...........накратко красива ситуация.

          Тогава си спомних за това, което бях чувал и не ми оставаше друго освен да го пробвам......

          Вдигнах предно ляво на крик, намотах въжето за теглене около гумата, включих 3 - та, дадох контакт и с все сила издърпах въжето.......

          И колата взе, че запали!

          Това пише ли го някъде по дебелите книги? Какво трябваше да направя в таз ситуация?
          Tи си се справил перфектно,но 99 % от потребителите тук не знаят за този метод................Спирам да споря,човека и без тва изчезна от темата,ако му стиска да взима отвертката и да ръга геометрията.....................
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment

          Working...
          X